Гарантії 

  Виробники запчастин дають гарантію на продукцію терміном від 1-го до 12 місяців з дня продаж. Окрім того, продаж товару здійснюється з дотриманням норм Закону «Про захист прав споживачів», згідно з яким Ви можете відмовитися від замовлення або повернути покупку протягом 14 днів із моменту придбання. Єдине вимога — надіслати супровідні документи, товар та саму оригінальну упаковку, яка має бути пошкоджена. Транспортні витрати на зворотну доставку сплачує AutoSide.Com.Ua.

Можливі причини повернення 

·  зовнішній вигляд має недоліки (потертості), немає упаковки та маркування;

·  через помилку консультанта було відправлено не та деталь;

·  комплектація неповна;

·  шлюб з вини виробника;

·  неналежна якість деталі, вузла або агрегату.

  Звертаємо Ваша увага! Якщо запчастину пошкоджено під час транспортування, у момент отримання вантажу (під час огляду у присутності представника компанії-перевізника) необхідно скласти акт. Перевізник зобов'язаний компенсувати збитки, що виникли через його вини.

Два варіанти повернення бракованої деталі

1)        Шлюб виявлено до встановлення на техніку.

  Ваші дії:

а) зберіть документи, якими товар було відпущено;

б) переконайтеся, що він не використовувався за призначенням, не має подряпин, сколів та потертостей, що виникли внаслідок монтажу; повністю укомплектований; цілісність упаковки, заводське маркування, ярлики та пломби не порушені; запчастина має товарний вигляд;

в) повідомте менеджеру, що хочете повернути деталь, назвіть   причину;

г) протягом 14 днів з моменту покупки надішліть товар та супровідні документи на відділення перевізника у м. Мелітополь або привезіть запчастину самостійно.

2)        Шлюб виявлено після встановлення, під час експлуатації.

  Ваші дії:

а) отримати на СТО, де проводилося встановлення, акт дефектування;

б) переконатись, що термін дії гарантії на деталь не пройшов, до товару зберігся паспорт та гарантійний талон. Не повинні бути порушені ярлики, гарантійні пломби, а також заводське маркування;

в) разом із супровідними документами відправте запчастину на відділення перевізника до м. Мелітополь або привезіть її самостійно.

Коли відновити або замінити деталь за гарантією не можна:  

  В гарантійне обслуговування може бути відмовлено у таких випадках:

·  є механічні пошкодження запасної частини, вузла чи агрегату;

·  поломка викликана порушенням правил експлуатації, зберігання чи транспортування деталі;

·  товар пошкоджений внаслідок стихії, пожежі, побутових факторів;

·  виріб пошкоджено через використання олії, гідравлічних рідин чи палива, які не відповідають нормам;

·  був здійснений самостійний ремонт, змінено конструкцію;

·  всередину виробу потрапили сторонні предмети, рідини, комахи, які спричинили поломку деталі, або виріб експлуатувалося за невідповідних умов.

Гарантії не поширюються:  

·  на витратні матеріали;

·  на шкоду, заподіяну обладнанню або запасним частинам, які під час роботи контактували із виробом;

·  на механічні вузли та деталі, які втратили експлуатаційні властивості внаслідок зношування.

P.S. Нехай Вас не лякає безліч вимог та правил. У кожному випадку ми йдемо назустріч клієнту і шукаємо варіант, який прийнятний для кожної з сторін.